lördag 17 september 2011

Biltårta

Zion fyller fyra och önskade sig en tårta lik den förra racerbilstårtan jag gjorde. När han såg Eriks tårta på bild så sa han "Åh, mamma en SÅN vill jag också ha!". Självklart skulle han få det!

Gjorde en liten annorlunda modell av bil, något måste man ju få förändra :-)  Hoppas Zion blev nöjd ändå!

Biltårta

Biltårta
Idag ville inte MMF:en alls leka med mig. Den sprack och kladdade. Tur att jag hade mycket förberedda dekorationer att dölja med :-)
Och en lärdom: jobba inte med MMF när du är trött och hungrig - det underlättar inte ;-)

Biltårta



Biltårta
Biltårtans innehåll:

Spacklad med vit chokladsmörkräm
Täckt med hemmagjord MMF

3 kommentarer:

  1. Superfin! Tror han vart väldigt nöjd :-D

    SvaraRadera
  2. snyggt!Gillar bilden på balkongen. MMFn har strulat så mycket att jag har helt slutat att använda den

    SvaraRadera